woensdag 16 augustus 2017

Avondpicknick in NP de Hoge Veluwe

Jullie zullen het begrijpen: ik laat geen enkele kans liggen om Anja in haar velomobiel te lokken ;-). Deze week had ik het lumineuze idee om zo tegen het eind van de dag naar het Nationale Park de Hoge Veluwe te rijden om daar dan te 'gamedriven' én in de milde avondzon te genieten van een heerlijke zelfgemaakte maaltijdsalade volgens recept van Yvette van Boven.

Nou daar had mevrouw wel oren naar. Het werd een bijzonder ontspannen tochtje van toch nog 68 mooie kilometers. En we hebben we er beeld van:



7 opmerkingen:

  1. Wat een gezellig tochtje; dat hebben jullie goed gedaan.

    Groet

    Erwin en Tante Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Paul..ik hoop mijn eigen vrouw ook zover te krijgen als de kinderen wat groter zijn :-))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. je ziet 't: je moet vooral iets leuks gaan doen. Geen sport maar ontspanning dus.

      Verwijderen
  3. Inderdaad: Geweldig! En dan word ik toch een beetje jaloers als ik het weer bij jullie zie..............Hier elke dag wel regen, al zowat de hele "zomer"........Maar goed, jullie genieten ervan, en zo hoort het ook!

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen