tag:blogger.com,1999:blog-3720719905195711528.post708485010967037988..comments2023-10-29T11:31:27.139+01:00Comments on Mooi Geel Is Niet Lelijk - onderweg met velomobiel Strada 94: Wat heeft KPN met fietsen?Paul van Roekelhttp://www.blogger.com/profile/00938015355059727045noreply@blogger.comBlogger8125tag:blogger.com,1999:blog-3720719905195711528.post-5730816559295342002013-07-17T11:08:53.240+02:002013-07-17T11:08:53.240+02:00Ik heb geen ervaring met VM.nl over de verzendserv...Ik heb geen ervaring met VM.nl over de verzendservice. Ik haal mijn spullen gewoon op. Leuk excuus voor een ritje. Maar als je dat zo leest en hoort overal is die verzendservice kenmerkend geworden voor hen. Nooit negatieve geluiden. Super snel dus. Ook in het buitenland. Geen loze praat, gewoon doen.<br /><br />Uiteraard de andere service van VM.nl heb ik wel mee te maken gehad. Ook die is super. Je kan altijd terecht. Ook op korte termijn. Als er al een groot probleem is dan is er altijd snel en soepel en goede oplossing gevonden. In de tijd dat ze zelf de hele lijn nog maakt was dat best wel stressvol voor hen om aan de hooggespannen verwachting te blijven voldoen. Nu zijn er andere tijden aangebroken. Ze passen zich aan aan de omstandigheden om de service hoog in het vaandel te houden zoals we van ze gewend zijn, De levertijden van de VM's zijn nu bijna op afroep mogelijk. Nagenoeg geen wachtlijst meer. Ook dat is knap. In de tussentijd altijd maar blijven vernieuwen en ontwikkelen om aan de wens van de klant te blijven voldoen. <br /><br />Eehhh...en nee ik heb geen aandelen bij VM.nl....;-)Corn-Dollyhttps://www.blogger.com/profile/04074347954435465793noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3720719905195711528.post-36447986193835282242013-07-17T07:20:36.199+02:002013-07-17T07:20:36.199+02:00Natuurlijk is dit imago management. Dit is dan ook...Natuurlijk is dit imago management. Dit is dan ook geen halleluja verhaal over KPN. 'T is heel simpel voor mij, zo gauw ze slechte service gaan geven ben in zo vertrokken naar een ander. Ook mijn kritische opmerkingen slinger ik dan natuurlijk het internet op ;-) <br /><br /><br />Paul van Roekelhttps://www.blogger.com/profile/00938015355059727045noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3720719905195711528.post-79652691813688029532013-07-16T23:51:20.618+02:002013-07-16T23:51:20.618+02:00Ik heb net een rotervaring met Online achter de ru...Ik heb net een rotervaring met Online achter de rug , in 3 weken tijd 3 monteurs ( van KPN ) over de vloer en eindelijk een week later een nieuw modem , al met al 4 weken prut. Nu weer goed.Gerrithttps://www.blogger.com/profile/10880798482591985681noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3720719905195711528.post-90116144521967293892013-07-16T23:46:49.460+02:002013-07-16T23:46:49.460+02:00Bij velomobiel.nl is de service toch goed Theo ? o...Bij velomobiel.nl is de service toch goed Theo ? of heb jij andere ervaringen , dat geloof ik niet.<br />En ik vertel het wel verder hoor.Gerrithttps://www.blogger.com/profile/10880798482591985681noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3720719905195711528.post-36948702270329313622013-07-16T22:09:57.458+02:002013-07-16T22:09:57.458+02:00Ik wil je plezier niet bederven maar dit is gewoon...Ik wil je plezier niet bederven maar dit is gewoon imago management van KPN. <br /><br />Liever zien ze dat je complimenten internet inslingert dan erg kritische opmerkingen of berichten. <br /><br />Door social media is er ook niet echt meer een rem waarmee men al te kritische geluiden kan tegenhouden die potentieel enorm veel mensen kunnen bereiken. Je hebt het zelf wel gemerkt : je tikt een Blog berichtje over een onderwerp en zoekmachines vinden het feilloos en voor je het weet sta je bovenaan de zoekresultaten voor een bepaald woord of woordengroep. <br /><br />Als dat dan een vernitigende klacht is kan dat letterlijk grote imago en dus financiele schade berokkenen...dan is zo'n attent pakketjes sturen heel wat goedkoper...<br /><br />Ik ben er eigenlijk van overtuigd dat men bij velomobiel.nl heel goed op de hoogte is dat alles wat ze doen onder een vergrootglas ligt en veel direct op de Blogs terecht komt. Als men tevreden is is dat ook goede reclame. Het is waarschijnlijk een van de mede oorzaken dat de service daar uitmuntend is en we nog nooit hebben gehoord van hoogoplopende geschillen en kwaaie klanten. <br /><br />Wat dat betreft is het niet zo raar dat KPN flink in imago verbetering investeerd....ze kennen de naam Tros Radar en Antoinette Hertsenberg heel erg goed denk ik hehe....<br /><br />Het is jammer dat ik niet meer zo naief kan zijn, maar als ik een kaartje of complimentje krijg zoek ik direct een reden waarom mij wil manipuleren. <br />Quezzzthttps://www.blogger.com/profile/13340009785237362388noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3720719905195711528.post-62786982301593850982013-07-16T20:22:37.118+02:002013-07-16T20:22:37.118+02:00WAAAAT???
Jij hebt iets met positief he? ;-)
Leuke...WAAAAT???<br />Jij hebt iets met positief he? ;-)<br />Leuke niet afzeikende filmpjes. Zeer bruikbaar.<br />Nu weer zo'n leuke actie van KPN op een aardige manier.<br /><br />Je weet natuurlijk dat er meer achter zit van KPN, maar toch is het effect groot.<br />De beste reclame zijn tevreden klanten die het verder vertellen. Een motto die ook b.v. voor VM.nl zou kunnen gelden.<br />Snelle service leveren maakt indrukt op een klant. Herhaald zich dit dan gaat dat snel rond.<br />Eenmaal een goede naam op dat gebied moet je van goede huizen komen om het stuk te krijgen.<br />Je hebt het nl. verdient, niet lopen pochen: Service staat bij ons hoog in het vaandel.<br />Iedereen weet dat dit niks om het lijf heeft. <br />Niet over praten, laat maar zien.<br /><br />Ik hou nog steeds een slag om de arm met KPN, maar als ik meer van dit soort acties ga horen, zal ik het nog eens evalueren. ;-)Corn-Dollyhttps://www.blogger.com/profile/04074347954435465793noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3720719905195711528.post-71199072925581126782013-07-16T19:47:35.524+02:002013-07-16T19:47:35.524+02:00kijk dat zin nog eens goeie berichten! klanten moe...kijk dat zin nog eens goeie berichten! klanten moeten als koning(in) behandeld woorden kpn is dus goed bezig! marcel beekmanshttps://www.blogger.com/profile/10663977912038175814noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3720719905195711528.post-72170100252940444552013-07-16T18:55:32.341+02:002013-07-16T18:55:32.341+02:00Inderdaad een leuke reactie na een toch al vlotte ...Inderdaad een leuke reactie na een toch al vlotte service!De Bobsleehttps://www.blogger.com/profile/17796430367606320039noreply@blogger.com