dinsdag 5 januari 2016

Voor mijn geschiedenisboekje: 2015

Het is een traditie, het hoort er elk jaar weer bij. Nu ik de vooruitblik 2016 klaar heb is er tijd genoeg om de kilometerstanden van 2015 op te tellen en te verwerken. De resultaten? Ach, die zijn elk jaar zo'n beetje hetzelfde. Ook dit jaar heb ik weer ruim 11.000 kilometers weggetrapt in de Strada en op de Snel Explorer.

De drie langste ritten van 2015 waren het rondje Duitsland en Drenthe met LOL (325 km), de Oliebollentocht  (235 km), en een extralange onderhoudsrit naar Dronten (190 km).

Op Snel Explorer fietste ik met Anja o.a. een weekje door het Münsterland, verkende ik op weg naar de Cyclevision de Vennbahn en reisde ik een maand door Iran.

mijn 11.340 kilometers in 2015
Over 2014 maakte ik ook zo'n taart

4 opmerkingen:

  1. Beste Paul,

    Een respectabel aantal kilometers, vind ik. Menigeen kan daar nog een gestroomlijnd puntje aan zuigen.

    Groet

    Erwin en Tante Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Paul, een mooi aantal kilometers. Wat mij echter tegenvalt zijn de kilometers met LOL. Daar verschijnen zo regelmatig berichten over, dat ik grotere afstanden verwacht had. Ik vermoed dat door velosofische discussies jullie soms mogelijk de moed in de hangfiets is gezakt ...

    Weer net zoveel veilige en mooie kilometers voor 2016 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb vorig jaar (maar) 6 van de 12 mogelijke keren meegefietst. Dus het hadden er 2 x zoveel kunnen zijn... Daarnaast was er natuurlijk met LOL ook nog de OBT én het megarondje Drenthe Duitsland, die ik heb ingedeeld bij de 'specials'.

      Verwijderen