Dawn is here, be seduced |
Dit is toch de meest natuurlijke keuze! Laat je verleiden door zijn stijl; net zo eigenzinnig als jij. Laat je inpalmen door zijn vormen en laat je betoveren door het allermooiste geel. Je moet er niet te lang bij stil staan en je zult compleet in balans komen.
Born to race on every ground |
Sportief, uitgesproken, veelzijdig |
Jouw fiets is eerlijk over het gebruik: geen emissies, geen compromissen! Zo'n slimme keuze is snel gemaakt, dit is echt de volgende stap! Het is gewoonweg 'The absolute opposite of ordinary.' Als dat geen mooi verhaal is om in te rijden...
Nadat ik bij velomobiel.nl een folder meenam waarin alle modellen staan dacht ik: "Hoe doen ze dat in de autobranche?" Ik bezocht websites van automerken en noteerde de 'mooiste' reclamekreten. Bovenstaande tekst bestaat (vrijwel) geheel uit die aan elkaar geplakte automobiele reclameboodschappen. Ik citeer: Alfa Romeo, BMW, Jeep, Kia, Lancia, Maserati, Mazda, Mercedes Benz, Mitshubishi, Opel, Renault, Rolls Royce, Seat, Suzuki, Tesla en Volvo.
De mooiste van het stel.... ;-) (folder Velomobiel.nl) |
Naschrift:
Deze blogpost is vermeld op Ligfiets.net
Een soort open sollicitatie om bij Velomobiel.nl op de marketing afdeling te kunnen gaan werken?
BeantwoordenVerwijderenHet was in elk geval weer een prima begin van de dag!
;-))))))
Groeten, Adri.
Welke doelgroep heb je voor ogen. De zakelijk geslaagde man? Dan zit je goed. De vrouwelijk ronding zijn een pre bij de velomobiel. De jeugd zal het moeten leren op een ouwe fiets. Vrouwen stellen toch echt ander voorwaarde. Bling, kekheid, kleurcombinaties, ascessoires en toch ruimte voor boodschappen. Vooral niet groot...toch? ;-))
BeantwoordenVerwijderengeweldig stukje weer!
BeantwoordenVerwijderenen je vergeet nog:
"VM-Das Rad!"
(ohne Software ;-)
Beste reactie op dit blog!
VerwijderenMooie tekst........mooie kleur :-)
BeantwoordenVerwijderen:-)
BeantwoordenVerwijderenDie beweging in de foto "Born to race on every ground", prachtig! Kan ik een cursus Photoshop van je krijgen? ;-) Erg goed gedaan en leuk.
BeantwoordenVerwijderenO dit is een leuke zoektocht. Strada: Zuiniger. Veiliger. Handiger (Volkswagen Caddy Combi: http://www.volkswagen.nl/modellen/caddy-combi)
BeantwoordenVerwijderenYmte vroeg een keer of ik een idee had hoe hij meer klanten kon bereiken, en het antwoord was o.a. in de richting wat Paul nu vorm heeft gegeven en dat op metersgrote advertentieborden nabij en op stations en bij file knelpunten op de weg.
BeantwoordenVerwijderenDAAR zijn je potentiele klanten, die nu nog als haringen in een ton in de trein mopperen of in de file op de weg.
Onbekend maakt ongeliefd....iedereen kent zo'n banaanfiets, maar bij vrijwel niemand komt het op dat een banaanfiets een serieus alternatief zou kunnen zijn voor afstanden tot ~30 km.
Maar als je er reclame voor zou maken zoals je voor auto's doet en mensen nieuwsgierig worden zou de vraag zeker flink groeien, ondanks de forse prijzen voor een fiets....maar men kan die velomobielen niet eens leveren. Wat fabricage betreft bevindt de velomobielindustrie zich nog voor het tijdperk van de T ford.
En wat de massa betreft....het niet kunnen beiden van een e-model is ook al niet zo slim als je meer klanten wilt ( een ander publiek dan de kleine kring velomobiel en ligfietsrijders nu )