maandag 5 maart 2018

Ongedwongen ligfietsen naar Zeddam

Hebben jullie ook zo heerlijk gefietst, op wat volgens mij de eerste voorjaarsdag van 2018 was? Het was nog net geen 'rokjesdag' maar ik zag al wel de eerste zonaanbidders op de dijk bij Bronkhorst in het gras liggen.

En ik was niet de enige die van die warme voorjaarszon genoot. Ik was in goed gezelschap, zoals vaker de eerste zondag van de maand. LOL reed deze keer naar Zeddam. En daar zijn beelden van.



Met bijzondere dank aan Roef voor de beelden van de LOL flyby aan het einde van de video.


8 opmerkingen:

  1. Leuk filmpje Paul! En wie weet zijn we volgende zondag wel met meer dan 20 ligfietsers door deze promo ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ik stond op de Fiets- en Wandelbeurs maar te wachten bij de ligfietsstand op al mijn medeligfietsers om gezellig mee te kletsen....

    Groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ik heb Erwin weer uitgebreid gesproken, maar helaas niet kunnen fietsen zondag. Wel zaterdag heerlijk geschaatst. Leuke film!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen