woensdag 23 juli 2014

Voor het eerst in twee en een half jaar!

Als ik vanochtend de Strada parkeer en in de laadruimte tast, grijp ik in het luchtledige. Waar is mijn tas met nette kantoorkleding? Die blauwe broek en dat nette witte overhemd? En dan realiseer ik het mij: die heb ik thuis laten liggen. Voor het eerst in twee en een half jaar velomobielforensen zal ik qua kleding moeten gaan improviseren!

Eén voordeel heb ik. Schoenen heb ik altijd al in mijn kledingkastje staan. Maar voor de rest? Ik heb geluk. Een collega die nog vroeger aanwezig is heeft de sleutel van het voorraadhok. Daar liggen schone droge shirts met waterschapsopdruk. No problem, alhoewel de XL-letjes wat klein uitvallen. Maar aan die korte fietsbroek is niks te doen. Gewoon rustig achter m'n bureau blijven zitten...

Af en toe zal ik toch in beweging moeten komen. Gelukkig ben ik als velonaut al wel aan wat extra aandacht gewend ;-).





3 opmerkingen:

  1. In ieder geval had je kleding aan, in tegenstelling tot dat moppige (Sire?) filmpje van een aantal jaar terug. Lol.

    Het gebeurd ons allemaal denk ik wel eens. Zo heb ik mijn vrouw moeten bellen om mij te te reden met de juiste schoenen uit mijn SPD schoenen met daarboven een - nu onvolledig/onjuist - machinisten uniform.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ken dat.....ik kan altijd nog een overalletje aanschieten maar dat zit niet lekker aan je blote......en zomers geen sokken in de sandalen dus blote.....in je werkschoenen kortom een dagje afzien maar alles went.

      Verwijderen