zaterdag 5 mei 2012

Mooi Geel goes social...

Dit is al weer het eenenvijftigste bericht op dit weblog. Bij de start had ik me voorgenomen om elke maand minimaal 3 keer iets te schrijven. Als ik dat tot en met juni van dit jaar vol zou houden dan beschouwde ik dit experiment als geslaagd. Tot nu toe heb ik er veel lol in en het is prettig om te ontdekken dat het ook goed gelezen wordt. Alle lezers en reageerders: hartelijk dank!

Het bericht "Vijf bar pure ontspanning" is het meest populair, en wordt nog steeds goed gelezen. Maar mijn eerste bericht over  de Risse Genesis schokdemper gaat waarschijnlijk binnenkort die eerste plaats overnemen.


Om het iedereen nu nog makkelijker te maken om de avonturen van Mooi Geel Is Niet Lelijk te volgen heb ik de service uitgebreid. Ben je een Twitter-gebruiker? Lucky you! Vanaf nu is er de Twitter account @MooiGeel waarmee je moeiteloos op de hoogte blijft.

Heb je niets met Twitter, maar ben je wel een Google+ fan? Op mijn Google+ pagina verschijnen automatisch ook de berichten van dit weblog.

Naast deze zgn. social media was er natuurlijk al een tijdje de mogelijkheid om dit weblog te volgen via de e-mail. Kijk in de rechterbalk.

Graag tot het volgende bericht!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten