woensdag 7 december 2016

Adembenemend en 'unwiderstehlich'

Als je als velomobielrijder nog steeds in het Sinterklaascircuit zit dan is het onvermijdelijk. Degene die jouw lootje trekt  wrijft zich in de handen: "Ha! een onderwerp voor een surprise en voor een gedicht is dit jaar makkelijk", denkt hij op zij dan. Schaamteloos plunderen ze je blog en gaan aan de gang.

En daar zit je dan ineens  als meneer De Velomobielrijder met een groot geel boek op schoot. Origineel ;-) idee en leuk uitgewerkt :-). Hé Sint, da's nog eens wat anders dan over de daken fietsen!

De voorkant
De achterkant

8 opmerkingen:

  1. Inderdaad: verplicht leesmateriaal voor iedere velomobielrijder!

    Nu word ik wel benieuwd naar wat er te lezen is tussen deze beide buitenkanten...

    Groet

    Erwin en Tante Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja, als het verplicht is kan je het best er maar eentje opsturen, dan kan ik aan mijn verplichtingen voldoen.........;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook wel benieuwd naar de inhoud Paul ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zie mezelf terug als recensent van dit mogelijk wonderschone schrijfsel. Ik kan me evenwel niet herkennen in mijn commentaar. Daar staan twee schrijffouten in waarop men mij gemiddeld niet kan betrappen 😉

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je bedoeld dat velomobiel boek los van elkaar geschreven moet worden en dat het een overweldigend debuut is ?

      Paul heb zug slegts aangepast oan duh schreivstijl van teggenwoordug :-)))

      Verwijderen
  5. Quezzzt,
    Ik hoop toch dat je bedoeld had 'je bedoelt' te schrijven. Verder heeft Paul onvergetelijk nu hersteld.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Op zich is zo'n velomobielboek niet zo'n gek idee mocht daar voldoende markt voor zijn. Bijkomstigheid is misschien wel dat de onderwerpen van de blogs zich verschuiven omdat bepaalde dingen toch al uitvoerig "in het grote boek" beschreven zijn.

    BeantwoordenVerwijderen