woensdag 6 juni 2012

Mini mini vizier is blijvertje


Ik kon me geen mooiere dag wensen voor een echte praktijk test van mijn home made mini helmvizier.

Het weerbericht voorspelt voor zowel de heenreis als de terugreis flinke regenval. En ja hoor, tijdens de ochtendrit begint het gelijk al lekker te regenen. Regen die hoe dichter ik bij Apeldoorn kom, overgaat in gestaag plenzen.



Het mini mini helmvizier houdt zich prima. Het allerprettigst is wel dat mijn bril regenvrij blijft. Van beslaan is vrijwel geen sprake. Wel kijk je natuurlijk door een wat wazig venstertje, dus bij onoverzichtelijke kruisingen is het even extra (uit)kijken. In combi met de velomo-poncho kan ik ook bij stevige regenbuien dus dat benauwde  schuimdeksel achterin laten zitten.

Het mini mini helmvizier is een blijvertje. Straks op de weg naar huis zal ik er ongetwijfeld weer plezier van hebben. Lees ook: Mini mini vizier houdt regen buiten de deur




4 opmerkingen:

  1. gelukkig rij je met de vm bijna geheel droog.. altijd leuk die zure gezichten van fietsers.... die wel nat worden

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja die stakkers in hun doorweekte regenpakken hebben het nu zwaar.

      Verwijderen
  2. Ik ben een zweetkonijn. Ik zweet zodra ik op de fiets ga liggen. Weer of geen weer, ik ben dus altijd nat :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zweet me ook altijd kapot maar in een tshirt in de VM met de kap erop wel een heel stuk minder dan in zo'n klef regenpak.

    BeantwoordenVerwijderen